maandag 21 mei 2012

Voor mijn werk ben ik een lang weekend naar Durbuy geweest. In Luik waren de special olympics 2012.
Dat zijn de olympische spelen voor mensen met een mentale handicap. Niet te verwarren met de paralympics.
Het was de derde keer dat ik al mee ging. Ik begeleid een floorball team. Je kunt het vergelijken met hockey.... er zijn een paar verschillen. Dit jaar hadden ze niet zo goed weer voorspelt. Floorball is bijna altijd in de openlucht. Maar uiteindelijk zijn we allemaal met een door de zon verbrand gezicht naar huis gekomen. We hebben geen druppel regen gehad.
Jammer genoeg hebben we de vijfde plaats maar behaald.Maar we zijn wel eerste geworden met de fair play trofee.   
Ik kijk al weer uit naar volgend jaar, dan zal het in Gent zijn....

Op de foto staan mijn twee collega's Nancy Van Den Sande en Inneke Depril
  

Geen opmerkingen: